sobota 25. října 2014

Výlet do Prahy :)

Ve čtvrtek jsme měli exkurzi v Praze a to na téma Židovská Praha. Sraz jsem měli 9:45 v Praze na nádraží, takže to pro mě znamenalo vstávat ve 4 blééé. Měli jsme prohlídku s průvodkyní. Postupně jsme prošli jednotlivé objekty (Maislova synagoga, Pinkasova synagoga, Starý židovský hřbitov, Klausova synagoga, Španělská synagoga...). Bylo to zajímavé, ale taky hodně únavné :D Zpátky jsem s kamarádkou jela v 17:44 a vlak ani neměl zpoždění :D chvílemi jsem ve vlaku usínala, byla jsem vážně hodně unavená :D domů jsem dorazila kolem deváté, tak to nebylo tak hrozné kromě toho, že jsem druhý den musela vstávat v šest :D ještě o tomto výletu musím napsat seminární práci, tak uvidím, kdy se do toho dám :D
A tady jsou nějaké fotečky






I Harryho Pottera jsme viděly :DD 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)