pondělí 27. října 2014

Další podzimní tvoření :))

Bude to podobné jako bylo minulé tvoření, jen tentokrát s malou sklenicí :) tentokrát na drátky nebudeme navazovat větvičky, ale květiny, které byly také včera použity :) opět budeme tenký drátek motat na silnější drátek a připevníme k němu květy:)





Postupně jsem přikládala květy (kousek od sebe) a omotávala je drátkem :)


Jakmile to velikostně odpovídalo sklenici, připevnila jsem konce k sobě a přiložila na sklenici, jako ozdoby jsem nalepila lepící pistolí šípky a lístky ze šípků :)


Tentokrát jsem nedala do sklenice svíčku, ale dala jsem tam mochyně :) nemohla jsem si vzpomenout na název, tak jsem použila google a zadala jsem- oranžové květiny s kuličkou- a našlo mi to :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)