středa 22. dubna 2015

Lak na nehty, sedmikrásky a orchideje

Po náročném týdnu ve škole jsem se rozhodla, že si udělám alespoň malou radost :) při čekání na tramvaj jsem zašla do drogerie Teta a koupila jsem si lak na nehty- Rimmel London 408 Peachella :))

Rozhodla jsem se, že vám ho vyfotím venku :))


Byl krásný slunečný den, tak jsem si ho chtěla užít venku :)



Nakonec jsem si i po dlouhé době upletla věneček :)





Také jsem konečně koupila květináče na orchideje :)





Minule jsem přesadila jednu orchidej a teď jsem přesadila další dvě, co ještě zbývaly.
Čekala jsem až odkvetou ;)





A tady už jsou v novém :DD


A co vy jak si užíváte jarní dny? :))

3 komentáře:

  1. Krásný láček :)

    Zvu tě na soutěž:)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) na soutěž se ráda podívám a popřípadě se i účastním :))

      Vymazat
  2. Děkuju :)) mě zaujal na první pohled, tak jsem se nemusela dlouho rozmýšlet nad ostatními :D volba byla jasná :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)