sobota 18. dubna 2015

Nákupy, Jackie, jaro a Party alias :)

Před pár týdny jsem si koupila dvě parádní trička :))

Mickey mouse


Jack russel teriér- tomu jsem nemohla odolat :D 


dneska jsem si v Kiku koupila dvě ozdobné krabičky :)
na drobné věci se to hodí a ještě to udělá parádu :)) 


srdíčka na kolíčkách a hrníček THINK PINK :))





od kamarádky jsem dostala skvělou tašku, která je  od Shopaholic Nicol :)) 
jsi prostě úžasná Ivanko :))




Jackie zrovna koukala na vlčáka :D 


trochu jarní fotečky, když venku je škaredě




a máme další hru do série Párty alias tentokrát Velká sázka, tak jsem na to zvědavá 
JDEME NA TO :D




Teď je toho ve škole strašně moc, tak alespoň nějaké odlehčení na blogu a u hry, u které se člověk hodně nasměje :)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)