sobota 4. dubna 2015

Velikonoce- zdobení vajíček

Na úvod je tu, jak roste řeřicha :D
Vyfouknutá vajíčka jsem zdobila pomocí laků na nehty :))




Nachystala jsem si krabičku s vodou, vajíčko a párátka 


Potom jsem si vybrala laky, které by se daly použít 
Je důležité s laky pracovat rychle, protože zasychají a dělají se pak z toho chuchvalce, když se tam položí vajíčko 





Laky jsem nalila na vodu a pomocí párátka jsem je smíchala


Vajíčko jsem si dala na špejli a přiložila na lak a ten se obtiskl 


Udělala jsem to takhle z více stran ;)


Další vajíčka jsem také položila na hladinu vody, ale pomalu jsem s nimi točila 



Takhle to vypadalo promíchané 



Takto jsem si nazdobila čtyři vajíčka


A takhle vypadala párátka :D 


a miska :D






Toto zdobení je jednoduché a rychlé. A hlavně vypadá krásně :) 
Už se těším, jak je použiji na výzdobu :))
A co vy a velikonoční výzdoba a zdobení vajíček? ;))

2 komentáře:

  1. Taky jsem barvila pomocí laků =)
    http://ggeek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc pěkné pomocí těch laků :)) já jsem to zkoušela dnes poprvé :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)