čtvrtek 23. dubna 2015

Mé knižní novinky

Dneska jsem neodolala a koupila si dvě knížky :) je světový den knihy a knihy byly se slevou 15% :)
Koupila jsem si- John Green Papírová města a Gayle Formanová- Zůstaň se mnou. Po knížkách jsem už delší dobu pokukovala na netu a dneska jsme si je konečně koupila :)) Jaký názor máte na tyto knížky? :)
A co vy koupili jste si dneska nějakou knihu? ;)



A ještě jsem neodolala a koupila si časopis, na kterém je na titulní straně Sarah Jesicca Parker:)
mám ji moc ráda jako Carrie v Sexu ve městě :)


4 komentáře:

  1. Papírová města bych taky chtěla, ale dnes jsem akci bohužel nestihla.

    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším, až se do ní začtu :) nakladatelství YOLI má teď akci 20% slevu na některé knížky- http://neoluxor.cz/akcni-nabidka/sleva-yoli/?utm_source=shortener&utm_medium=link&utm_campaign=shortener&utm_content=mesic-s-yoli
      tak můžeš využít této akce :))

      Vymazat
  2. zůstaň se mnou u nás bohužel neměli, tak jsem si koupila aspon Jen jeden rok, také od Gayle Forman :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad tou jsem taky přemýšlela :) nejspíš si ji někdy koupím :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)