úterý 6. října 2015

Dny Marianne- co jsem si koupila

Opožděně jsem tu s nákupy ze Dnů Marianne :) nakoupila jsem si nějaké oblečení a něco málo z kosmetiky :) A co vy využily jste Dnů Marianne? ;)

V Reserved jsem si koupila tento lehký tenký svetýrek :)
měli akci 20% slevu :)


Další dva kousky jsem koupila v Terranově
lehký šedý kabátek 


a vzorované kalhoty 
tyto kalhoty jsem si naprosto zamilovala :D 
jsou pohodlné a skvěle se nosí :) 


málem bych zapomněla na ponožky z Gate :)
když tam jdu, tak si vždycky nějaké koupím


stíny a rtěnky jsme vám ukazovala v minulém příspěvku, ale 
nezmiňovala jsem, že jsem je kupovala na Dny Marrianne :) 


už jsem vám psala, že mám za sebou víkend plný 
rodinných oslav a k tomu patří plno zákusků :D 
takže dojídáme zákusky :) 


a Jackie se válí s dekou, zatímco já píšu tento příspěvek :))
musí být u všeho :D 


Jsem ráda za překročení 13 000 v návštěvnosti blogu :)) 
Děkuji moc, že se na můj blog vracíte :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)
Mějte krásný zbytek dne :))

4 komentáře:

  1. Ty ponožky jsou rozkošné! Mňam.. Ty zákusky vypadají dokonale :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že jsou rozkošné, když jsem je uviděla :)....a chutnají výborně :)

      Vymazat
  2. Ty kalhoty jsou super :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo :)) jsem z nich nadšená :)
      Děkuji, ráda se podívám :))

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)