čtvrtek 29. října 2015

Přečti a najdi- soutěž pro vás



Připravila jsem si pro vás soutěž :) chtěla jsem ji udělat už přes léto, ale nakonec jsem se rozhodla, že ji nechám na toto sychravé počasí
Doufám, že se vám bude líbit ;)
O co tedy půjde:
Vyberu na každý týden knížku nebo knížky a dám vám sem z ní/ nich úryvek a vaším úkolem bude tuto část v knize najít a napsat na jaké stránce v knize se nachází (popřípadě i název kapitoly)

původně jsem chtěla soutěž udělat s nějakou knižní sérií, ale nebyla jsem si jistá, kterou vybrat, a tak jsem se rozhodla použít různé knížky, které se mi líbí a nějak mě zaujaly :)- pokud byste měli vy sami návrhy na nějaké knížky, napište mi je :)

Každý týden bude jedno soutěžní kolo a vy mi budete posílat odpovědi na e-mail- za každé kolo se vám budou počítat body (posílejte odpovědi vždy ze stejného e-mailu, aby se vám body počítaly). Já si to z mailů vypíšu a budu připisovat body za každé kolo ;) kromě knižních ukázek se mohou objevit i nějaké otázky související s blogem :)

Nové soutěžní kolo zveřejním vždy v pondělí a končit bude v neděli :)- U tohoto si nejsem jistá- jestli mám každé kolo po týdnu uzavřít nebo nechat všechny otevřené do konce soutěže, kdyby se někdo chtěl účastnit později- Co myslíte? Rozhodla jsem se, že kola uzavírat nebudu, aby mohl soutěžit i ten, kdo najde soutěž později :) 

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam,cz 
2. Do předmětu napiště Přečti a najdi a o jaké soutěžní kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2  soutěžní kolo...
3. Poté napiš do emailu číslo str. na které se úryvek nachází a popřípadě i název kapitoly+ odpovědi na další otázky (uvidím, kolik jich nakonec bude)

Celkem bude 6 soutěžních kol- 1. bude v pondělí 2. 11. a poslední bude zveřejněné 7. 12. a soutěž tedy skončí v nedělí 13. 12. 2015

Vítěz získá balíček s různými drobnostmi :))

Kdyby bylo cokoli nejasné, neváhejte a napište mi ;)
Budu ráda, když soutěž budete sdílet dál, aby se o ní dozvědělo více lidí :) Děkuji <3


Rozhodla jsem se, že soutěž ukončím o týden později tedy 20.12.- abyste měli více času na hledání správných odpovědí ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)