čtvrtek 22. října 2015

Malé podzimní tvoření

V hlavě mi víří plno nápadů a nějak pořád nemůžu žádný uchopit tak, abych s ním byla spokojená :D a nakonec jsem dostala úplně jiný nápad...
Z minulého podzimního tvoření mi zbyly ještě nějaké mochyně, a tak jsem se rozhodla je ještě nějak využít a pustila se do malého podzimního tvoření :)


červeným krepovým papírem jsem obalila sklenici a u vrchu ho zajistila gumičkou 


potom jsem krepový papír poupravila, aby gumička nebyla vidět


postupně jsem do sklenice naskládala mochyně a jako mašli jsem 
použila světlý krepový papír :)



u tvoření jsem si pokoj provoněla krásnou svíčkou Yankee Candle
Mandarin Cranberry:)) 



zbývající mochyně jsem nalepila na větvičky k ostatním tavnou pistolí,
abych vyplnila prázdná místa :)


A co vy a podzimní tvoření? :))
Jak si užíváte podzimní dny/ čím si je zpříjemňujete? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)