neděle 3. července 2016

Kosmetické úlovky za měsíc červen

Vítám vás u dnešního příspěvku, měsíc opět utekl jako voda a jsou tu další kosmetické úlovky :)


Přes kamarádku jsem objednala pár věcí z Avonu.
Tělový krém s minerály z Mrtvého moře- vyživující tělový krém hydratuje a zjemňuje suchou a podrážděnou pokožku, rychle se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty


Zalíbil se mi tento štětec na růž na tváře pro zvýraznění lícních kostí 
  

Na léto se bude hodit tento Hydratační pleťový sprej- okamžitě osvěžuje, chladí a příjemně hydratuje pleť v horkých dnech a je pro všechny typy pleti


V Lidlu jsem neodolala těmto velkým odličovacím tamponům Cien 


Carmex balzám na rty jsem dostala od kamarádky a jsem s ním spokojená, tak jsem neodolala a objednala jsem si další.

Už mi dochází Catrice tekutý korektor, tak jsem si říkala, že je na čase si koupit nový, ale nikde jsem ho neviděla, všude byl vyprodaný. Objednala jsem si tedy ten v kelímku, který jsem ještě neměla a o víkendu jsem narazila na www.dekorativka,cz, že už mají skladem tekutý, tak jsem si objednala i ten :)


Také jsem si pořídila podkladovou bázi pod oční stíny Essence


Z Oriflame jsem si objednala tekutou rtěnku THE One v odstínu Satin rose, použila jsem ji zatím jednou a nebyla jsem z ní moc nadšená, špatně se otvírá, na rtech se nepříjemně roztírala, tak uvidím, jestli to bude lepší při dalším použití.




Poslední nákup kosmetiky jsem udělala 30. Měla jsem cestu do města a vydala jsem se do FAnn parfumerie, kde měli poslední den akci slevu 20%, měla jsem už nějakou dobu vyhlídnutou tuto řasenku Catchy Eyes


 A ještě jsem neodolala očním stínům v pastelce ve zlatavé barvě odstín Beige




Jakou kosmetiku jste si pořídily vy? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)