sobota 6. srpna 2016

Mé knižní série /15/

Vítám vás u další knižní série, která je tentokrát Girl online- Zoe Sugg :) Něco málo jsem o knížkách psala v příspěvku Knižní tipy na léto, můžete se na něj podívat ZDE  ;)


Girl online mě zaujala především z toho důvodu, že ji napsala youtuberka Zoella, kterou ráda sleduji a na její knížku jsem se moc těšila :) Knížka mě nezklamala, moc se mi líbila a dobře se četla. 


Nedočkavě jsem vyhlížela  datum, kdy vyjde druhý díl Girl online na turné i tento díl se mi líbil, i když je fakt, že mě chvílemi hlavní hrdinka příběhu Penny štvala, ale to se postupně během příběhu ztrácelo a pak už mě neštvala :D Zhodnotila bych to tak, že první díl se mi líbil o něco víc. 


Co vy a Girl online? Podělte se v komentářích, budu ráda za vaše názory :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

6 komentářů:

  1. Knihy vypadaji pekne,dokonce jsem je mela i v ruce tak je mam i prohlidle, jinak to pro me neni :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj tak není to pro každého :) mně se to líbilo a jsem ráda, že mám tyto knížky v knihovničce :)

      Vymazat
  2. Krásné knížky :) zatím jsem četla jen první díl, ale ten mě bavil :) Byla to příjemná odpočinková knížka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, příjemná odpočinková knížka :) přečti si i druhý díl, oba jsou fajn a dobře se četly :)

      Vymazat
  3. Vypadají vážně dobře :) Momentálně mám sérii půjčenou z knihovny a po tvém článku mám chuť se do ní okamžitě pustit :D Snad se mi bude líbit aspoň tak, jak se líbila tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to vypadají :) To mě moc těší :) Doufám, že jo :) Přeji příjemné čtení a budu ráda, když mi pak napíšeš, jak se ti knížky líbily :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)