úterý 2. srpna 2016

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

Vítám vás u kosmetických úlovků za měsíc červenec. Moc jsem se těšila, až je nafotím a dám je sem, proto jsou taky tak brzy. Původně jsem měla v plánu, že bych je vydala na konci července, příspěvek jsem nachystaný měla, ale pak jsem si řekla, že beztak si něco koupím na dovolené (samozřejmě jsem neodolala a něco jsem si koupila), tak jsem se rozhodla, že to nechám na začátek srpna :) Pojďme se tedy na to vrhnout ;)



V theBalm jsem nakupovala už před pár měsíci, když měli akci 2+1, ale dávám to sem, až teď jelikož jsem kupovala pro kamarádku dárky k narozeninám a nechtěla jsem, aby věděla, co dostane, jelikož HOT MAMA byl její velmi vytoužený produkt (i když to trochu tušila, že by ji mohla dostat) :) S tvářenkou jsem spokojená a jsem ráda, že jsem si ji pořídila :) 



Další produkt od TheBalm, který tu mám je dlouhotrvající tekutá rtěnka odstín Committed, ze které jsem nadšená, má takovou jakoby peprmintovou vůni (nevím, jak bych to přesněji popsala)




V časopise JOY jsem měla jako dárek zázračný kelímek od Oriflame


Z Oriflame jsem si objednala tenhle lak odstín Sea Salt a strašně se mi ta barva na nehtech líbí <3



V časopise JOY Summer a beauty jsem měla oční stíny Essence All about chocolates 05 chocolates.
Než jsem časopis sehnala dalo mi to hodně zabrat. Sháněla jsem ho asi ve čtyřech trafikách, pak jsem se vrátila do naší trafiky, ve které jsem byla jako první a ptala jsem se paní z trafiky, jestli by se časopis dal doobjednat. Ona mi řekla, že je minulý týden vraceli a nechápe proč a že mi tam zavolá a zeptá se. Telefon tam nebrali, tak si na mě vzala číslo s tím, že se mi ozve. To bylo v týdnu, jak byly v červenci svátky, další den jsem měla cestu kolem, tak jsem se v trafice stavila, telefon tam nebrali, mají dovolenou, tak že tam zavolá příští týden. Nakonec jsem se do trafiky další týden stavila a to koncem týdne a akorát v ten den časopis přišel, jelikož jim je znovu poslali. Tak jsem se časopisu dočkala :)



V časopise Svět ženy byl malý suchý šampon Batiste, dostala jsem tip od kamarádky :)


Tyto paletky jsem už také kupovala dříve, ale opět jsem měla koupenou i pro kamarádku a nechtěla jsem, aby vůbec tušila, že by mohla dostat paletku očních stínů od Sleek :) 


Paletku očních stínů All night Long jsem si vybrala pro sebe a vzala jsem si ji na dovolenou a jsem s ní moc spokojená, stíny jsou krásně pigmentované a dobře drží :)




Paletku očních stínů Au Naturel si zase pro sebe vybrala mamka :)




Kosmetické úlovky z dovolené z drogerie DM 



Jako první jsem si vybrala konturovací tužku na rty od Rimmel lasting finish 1000 kissess odstín 061 Wine 




Od Miss sporty mě zaujal lak na nehty gel shine č. 6043, zatoužila jsem na dovolené po výraznějším laku :) 



Oblíbila jsem si malá balení denního a nočního krému od Balea (což jsem už v některém příspěvku zmiňovala), a proto jsem si koupila další balení 




I toto léto jsem si oblíbila metalická tetování <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)