čtvrtek 13. října 2016

Knižní novinky

Vítám vás u dnešního knižního příspěvku :) 


Dlouho jsem si chtěla přečíst a podívat se na Než jsem tě poznala :) Měla jsem slevu do Knihy Dobrovský, tak jsem si ji tam zašla koupit, když jsem byla v Olomouci :) Dočetla jsem sérii Hunger games a druhý den jsem se začetla do Než jsem tě poznala :) Knížku jsem měla během tří dnů přečtenou a říkala jsem si, že chci číst ještě dál, že chci, aby ta knížka byla delší... postavy jsem si oblíbila a příběh se četl moc dobře, i když to nebylo vždy veselé. S kamarádkou jsme se domluvily, že se na film podíváme spolu a filmový večer jsme si udělaly v pondělí :) První jsem chtěla přečíst knížku a potom vidět film. Taky to tak máte? :)


Ještě než jsem četla knížku a viděla film, tak jsem si oblíbila písničku Not today- Imagine Dragons, která je právě z toho filmu <3


Z knihkupectví Martinus jsem si objednala motivační diář holek z A cup of style, který se mi moc zalíbil. Je v něm plno plánovačů a už se těším, jak si do něho budu zapisovat a ozdobím si ho nálepkami :) 




Jaké máte vy knižní novinky? ;)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Než jsem tě poznala jsem taky četla a taky jsem chtěla, aby byla ještě o trošku delší :) Myslím, že teď někdy má vyjít druhý díl v češtině, tak se těším, až si ho přečtu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)