sobota 8. října 2016

Kosmetické úlovky za měsíc září

Vítám vás u dnešního kosmetického příspěvku :) 

Na začátku září jsem si koupila další lak na nehty od Miss Sporty v DM je měli za dobrou cenu :)  


Z Oriflame jsem si tentokrát objednala jen řasenku TheONE, u které se mi zalíbil kartáček a chtěla jsem ji vyzkoušet 



9. září jsem vyrazila s kamarádkou do Prahy na World of beauty & SPA 2016, psala jsem o této akci ZDE ;) 

Koupila jsem si tady tekutou rtěnku Milani, koupelovou bombu a Pečující a čistící ranní masku (3- minutová, hloubková očista, hydratace a výživa, nastartuje pleť na celý den) od Havlík Apoteka  



V NYX jsem si koupila stín na oči Prismatic shadows Frostbite a Jumbo eye pencil Milk, kterou už jsem měla delší dobu vyhlídnutou a chtěla jsem si ji objednat přes eshop, takže když jsme přišly do NYX, věděla jsem, co si jako první půjdu vzít do košíku a stín ten mě zaujal na první pohled, když jsem si ho vyzkoušela na ruce :)  


O čem jsem věděla určitě, že si chci koupit je šampon BIG z Lush, který jsem si přála už dlouho a teď se mi to splnilo :) 



V DM jsme s mamkou koupily tyto odličovací tampony, u kterých v balení byla taška 



A ještě jsem si objednala pár věcí  z Avonu 


Dva tělové spreje, které mám z Avonu ráda (jeden mám doma a jeden u přítele, proto je na fotce jen jeden), vybrala jsem si Red rose & peach a Rose & chocolate  


Zalíbil se mi světlý lak na nehty Gel shine Sheer love 



Delší dobu jsem si chtěla objednat štětec na pleťovou masku a měli ho tam teď levný 


Plus jsem si objednala štěteček na zdobení nehtů, který měli také levný :) 


A co vaše kosmetické úlovky, podělte se v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Laky od miss sporty mám také moc ráda a když jsou ve slevě, nikdy jim neodolám :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, taky jim neodolám :) dost jsem si je oblíbila, tak si určitě ještě nějakou barvičku pořídím :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)