středa 5. října 2016

Výlet do Brna- Ikea

Vítám vás u dnešního příspěvku :) S kamarádkou a jejím přítelem jsme vyrazili do Brna do Ikei pro několik věcí :) já jsem měla v plánu, že vezmu lampičku a dětský koberec pro prcka od přítelovy sestry, který měla v plánu koupit a mě napadlo, že by ho v Ikei mohli mít a za dobrou cenu :)

S přítelem jsme si vybrali tuto nástěnnou lampu SVIRVEL, kterou už máme danou vedle postele :)



Koberec jsem brala tady ten s názvem LEKPLATS, velikost 133x140 cm


Na facebookové stránce blogu jste mohli vidět naši sladkou pauzu :) 


A nedalo mi to a musela jsem se vyfotit s plyšovým žralokem, nový kamarád :D 


Neplánovaně jsem si koupila pár drobností, svíčku s vůní skořice a jablka (také jste ji mohli už vidět na facebookové stránce blogu)


Jako další jsem koupila dvě malé vázičky (jedna stála 12Kč), dva malé ručníky, nálepky a dva svícny SKUBAR, které se dají využít třeba na kosmetiku :)


Výlet nám utekl rychle, v Ikei člověk snadno ztratí přehled o čase :D A co vy nakupujete rádi v Ikei, když se vám  naskytne příležitost? :)  Koupíte si taky pokaždé svíčku? ;) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

9 komentářů:

  1. "Neplánovaně jsem si koupila pár drobností..." Jak to nakupování drobností zvládá přítel? :D Moc dobře to totiž znám, když jezdíme s přítelkyní do IKEA, taky si vždycky vybrečí svíčky :D A náhodou jsme o tom před pár dny taky napsali článek :)

    https://kdyzmyslis.blogspot.cz/2016/10/raj-na-zemi-nebo-bludiste-plne-nesmyslu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela dobře :D tady na tom nákupu byl kamarádky přítel a ke konci ho to už nejspíš nebavilo, ale zvládl to s námi a vydržel to :D svíčkám já neodolám :D nedalo mi to a článek jsem si už přečetla a je to vážně super takhle ze dvou pohledů :)

      Vymazat
  2. Do Ikei se moc často nedostanu, jen někdy, když jedu do Prahy(bydlím v Českých Budějovicích), ale vždy bych ji nejradši vykoupila, vybrala bych si tam plno věcí :) A svíčku mám doma stejnou, jako ty :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se tam moc často nedostanu, tak jsem ráda, když se naskytne příležitost tam vyrazit :) jj tam by toho člověk nejradši nakoupil kupu :)
      To je super, mně se hned líbilo, jak voní, tak jsem si ji musela vzít :)

      Vymazat
  3. Všechn to vypadá dobře :)
    Je to dost překvapivý, ale já v Ikee v životě nebyla. Pokud vím, tak nejbližší je v Praze a tam jsem... no když nepočítám školní exukrze byla naposledy, když jsem byla dítě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme byla v Ikei asi třikrát :) já mám nejbližší právě v Brně, tak jsem byla ráda, že se zase naskytla příležitost tam vyrazit :)

      Vymazat
  4. Tak to je tedy naprostá parádička :) I my bychom se chtěli podívat do Brna, ale vůbec nevíme, jak je to tam teď s tím testováním ... Nicméně snad už se to pomalu celé bude navracet do normálu, věřím v to :) Mějte se krásně a přeji moc hezký a příjemný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme na konci května a akorát jsme museli mít respirátor, testování nebylo potřeba. Jeli jsme schválně v pondělí dopoledne, aby tam nebylo moc lidí a vyplatilo se :) Děkuji a přeji příjemnou neděli :)

      Vymazat
    2. Jinde s tím testováním na výlety si taky nejsem jistá. Přesně snad už se to vrátí do normálu :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)