pondělí 24. října 2016

Nálepky The happy planner a zdobení

Vítám vás u dnešního příspěvku :) v příspěvku Knižní novinky (najdete ZDE) jsem psala také o diáři holek z A cup of style, který jsem si koupila a zatoužila jsem po nějakých nálepkách, kterými bych ho mohla ozdobit, tak jsem hledala a našla jsem The hapy planner, které se mi moc zalíbily a objednala jsem si dvoje :)


Jedny mají 5 listů nálepek a druhé 6, na každém listu jsou různé nálepky  :)


Další nálepky, které použiji na zdobení diáře a deníku One line a day jsou z Ikea, o nákupu v Ikea jsem psala ZDE 


Moji důležití pomocníci při plánování a zachycování vzpomínek a pocitů- diář, One line a day a sešitek se skvělým nápisem. Moc ráda je zdobím :)


Pomocník na příští rok :) 


Taky si rádi zdobíte diář? :)

Nevíte, kde by se daly objednat ještě nějaké nálepky? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

26 komentářů:

  1. Já mám teď samé lepitka a papírky se svíčkou 😂 lepim všude!
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A odkud máš nálepky?:) To chápu taky bych lepila všude :D

      Vymazat
  2. Diář si nezdobím, jelikož mi to svým způsobem přijde zbytečné. Musím uznat, že zdobené diáře vypadají vážně hezky, ale já... no nedokázala bych je pak vyhodit a to bych se tu za chvíli nehla :D
    Diáře i samolepky vypadají skvěle. Vážně se musím hodně přemáhat, abych neporušila pravidlo a nešla si taky nějaké samolepky na zdobení koupit. Mám pro tyhle věci slabost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si ho zdobím moc ráda :) Já jsem prostě na to zdobení a různé tvoření :D To já mám pro ně taky slabost a neodolala jsem :D

      Vymazat
    2. Když je vidím na internetu, tak odolám... ale když na něco narazím v obchodě je to mnohem mnohem horší :D

      Vymazat
    3. Ono se těžko odolává :D to je kupa krásných nálepek :D

      Vymazat
    4. Přesně :D Dřív jsem takové sebeovládání neměla, takže v době, kdy všichni sbírali samolepky jsem jich nasbírala fakt hodně :D Nevím přesné číslo, ale vím, že jich je v těch deskách přes tisíc. Když si představím, kolik to muselo stát peněz, je mi z toho docela mdlo... takže kdykoli potřebuju odolat, vzpomenu si na tohle... nebo na tu kupu nádherných sešitů a bloků, které mám ve skřínce, ale ještě jsem je nespotřebovala :D

      Vymazat
    5. Tak to je teda pořádná sbírka :D To věřím, muselo to přijít na dost peněz :) To je dobré si na tohle vzpomenout, aspoň to odradí :) :D

      Vymazat
    6. Přesně :D V pondělí jsem byla nakupovat dárky a viděla jsem plno nádherných věcí, včetně samolepek a chtělo to fakt skutečně hodně ovládání...tohle pomohlo :D Ale něco mi říká, že v druhém kole už neodolám a něco si koupím, i když to asi nebudu zrovna samolepky :D

      Vymazat
    7. No jo člověk těžko odolává :D A tak něco si pro radost koupit musíme :D Pak napiš, čemu jsi neodolala- jsem zvědavá :D

      Vymazat
    8. Něco jo :D No uvidím, taky plánuju nálet na drogerii, tak možná budu utrácet spíš tam :D

      Vymazat
    9. Drogerii mám taky v plánu :D Musím pokoupit ještě nějaké dárky :)

      Vymazat
    10. To já taky, ale snad už v pondělí budu mít všechno. I když pořád nemám nejmenší tušení, co koupit tátovi :D

      Vymazat
    11. Taky přemýšlím, co koupit tatovi :D

      Vymazat
    12. Nakonec jsem koupila kosmetiku a jídlo, protože já fakt nevím :D Oblečení by se mu zaručeně nelíbilo a koupit nářadí si netroufnu :D

      Vymazat
    13. Taky to vidím na kosmetiku :D kosmetika a jídlo to je dobrý dárek :) To bych si taky netroufla :D

      Vymazat
    14. Přijde mi už trochu ohraný, ale já už skutečně nevím, co mám kupovat... příští rok mu koupím basu piv a bude to :D

      Vymazat
    15. Je to taková klasika, co chceš jiného vymýšlet :D to jo basu piv a hotovo :D

      Vymazat
    16. Určitě :D Já ještě nic nemám, ale vidím to klasicky na nějakou sadu- sprcháč, vůně :)

      Vymazat
    17. Já už mám všechno, ale to vymýšlení, bylo šílené... a stejně jsem na nic originálního nepřišla :D

      Vymazat
    18. To já ještě pořád nemám všechno :D určitě to udělá radost i tak :)

      Vymazat
    19. Kdybych já neměla touhle dobou všechno, tak asi panikařím :D No.. snad :D

      Vymazat
    20. Brzy už taky budu mít všechno, už toho moc nechybí :D

      Vymazat
    21. Máš na to ještě devět dní :D

      Vymazat
    22. To jo :D uteklo to strašně rychle :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)