středa 7. prosince 2016

Kosmetické úlovky za měsíc listopad

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků :) Taky vám přijde, že to do těch vánoc utíká nějak rychle? Mně to teda utíká strašně rychle :)


Objednávala jsem s mamkou nějaké věci z eshopu Sephory a měli akci Halloweenská párty- k nákupu dvou produktů od Benefitu dárky v podobě kosmetické taštičky, malé řasenky They´re Real! a miniatury gelu na obočí Gimme Brow. Mamka si objednala sadu Team POREfessional a já ořezávátko Benefit. V balíčku mi dárky nepřišly, tak jsem si na eshopu našla Zákaznický servis a vyplnila tam formulář, psala jsem na facebooku a volala jsem i na Zákaznický servis, ale nedovolala jsem se a akorát jsem za to zaplatila. Vyplatilo se mi napsat ten formulář, domluvila jsem se s paní a dárky mi poslali. 

Benefit ořezávátko pro 3 průměry


Dárečky od Benefitu :)



 Řasenka They´re Real!  


Gel na obočí Gimme Brow


Ještě jsem si ze Sephory objednala tekutou rtěnku č. 13 v odstínu Marvelous Mauve, která je velice oblíbená :) 


Od Dermacolu se mi zalíbil tento lak na nehty One Coat- vysoce krycí, který bude fajn na vánoční zdobení nehtů. Lak na nehty jsem objednávala z krasa.cz ještě s dalšími věcmi (dárky na vánoce), jedna věc mi v balíčku nepřišla, tak jsem hned psala e-mail a nakonec jsem se s paní dohodla na vrácení peněz, zatím mi je ještě neposlali. Nějak jsem na ty objednávky neměla štěstí, když se mi dvakrát stalo, že mi něco nepřišlo. 


V Oriflame jsem si objednala make- up- Porcelain, který jsem si oblíbila a používám ho už delší dobu 


Z Avonu jsem objednala sadu 5 věcí, které byly v košíku (přiznávám jako první mě zaujal košík). Sada obsahuje sprchový krém, pěnu do koupele, sprej na nohy, krém na ruce a tělové mléko.

¨

Pěna do koupele s vůní konvalinky 


Osvěžující tělový sprej s vanilkou a santalovým dřevem- tyto spreje jsem si oblíbila 


Hydratační krém na ruce s olivovým olejem 


Hydratační tělové mléko s chia semínky 


Hydratační sprchový krém s bambuckým máslem 



A co vaše kosmetické nákupy? :)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)