úterý 13. června 2017

Kosmetické úlovky za měsíc květen

Vítám  vás u dalších kosmetických úlovků :) Když jsem psala nadpis, tak jsem se na chvíli zarazila, za který měsíc vlastně jsou, letí to strašně rychle, ale jsem ráda, že už tu máme letní dny a můžeme si užívat teplo, koupání a posezení venku :)


Opět jsem vzala na vyzkoušení další vůně Dermacol sprchových gelů. Tentokrát Karibský sen a Rozpustilý citron :) Zatím jsem zkoušela Rozpustilý citron a voní moc pěkně. 


V časopise Joy byl jako dárek balzám na rty od Essence, ten jsem zatím vyzkoušela jen jednou, lehce jsem měla od něj růžové rty. 


V minulých kosmetických úlovcích (zde) jsem psala, že bych chtěla vyzkoušet také nějaké barevné linky, tak jsem si koupila růžové od Miss sporty (měli na ně akci v Teta drogeii)




Poslední den v měsíci jsem si koupila časopis Cosmopolitan a v něm byl jako dárek krém Nivea Care-Výživný krém na tvář, tělo a ruce, 50 ml :) 


Na radu kamarádky jsem se zkusila přihlásit do testování kosmetiky Lirene. Usmálo se na mě štěstí a přišel mi na vyzkoušení Fyziologický micelární čistící gel :) Chtěli byste o něm samostatný příspěvek, ve kterém bych gel zhodnotila? :) 


Jaké kosmetické produkty jste si pořídily vy? Budu ráda, když se podělíte v komentářích ;) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)