středa 21. června 2017

Testování Lirene- Fyziologický micelární gel

Vítám vás u dnešního příspěvku, ve kterém se budu věnovat micelárnímu gelu Lirene. Zmiňovala jsem ho také v kosmetických úlovcích- zde. Na radu kamarádky jsem se přihlásila do Testujeme Lirene (najdete zde). Na výběr byla Micelární voda a Fyziologický micelární gel. Já jsem si vybrala gel. Micelární vody už mám nějaké vyzkoušené, takže mě více zaujal gel. Poštěstilo se a gel mi na testování přišel. Měla jsem z toho velkou radost. Předem mi poslali mail, že mi gel posílají a já se těšila, až mi přijde.


Fyziologický micelární čistící gel 

Nepěnivé extra jemné složení pro účinné čištění obličeje a očí, odstraňuje make-up a nečistoty. Osvěžující gel s micelami pomáhá urychlit a vylepšit účinek čištění a zároveň zachovává řirozené pH pokožky. Mangový vosk zjemňuje a hydratuje, D-panthenol mírní podráždění a vyhlazuje pokožku. Gel lze použít s vodou nebo bez ní. Gel naneste na vatový tampon nebo přímo na obličej, vyčistěte a zbylý gel odstraňte pomocí ubrousku nebo jej opláchněte.   


Co na gel říkám 

Na první pohled se mi zalíbil obal gelu, výhodou vidím také to, že je s pumpičkou, která nanese množství gelu akorát a dá se zavřít otočením, aby gel nevytekl. Gel jsem používala bez vody, nanesla jsem si jej na vatový tampon a odlíčila jsem si oči a pleť. Oči jsem gelem odlíčila bez problému, jemně, do očí gel neštípal. Co se týče odlíčení pleti, tak jsem musela použít více odlič. tamponků, než byla pleť úplně odlíčená, ale jinak na něm žádné nedostatky nevidím. Gel je na pleti příjemný a chladivý, také pěkně voní.
S gelem jsem spokojená a jakmile ho vypotřebuji, pořídím si další balení.

Máte zkušenosti s kosmetikou Lirene? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)