sobota 12. května 2018

Balíček s dm boxem

Vítám vás u příspěvku s balíčkem z eshopu dm. Minulý týden mi přišel e-mail o prodeji dm boxu- v pondělí 7. 5. od 9:00 za 149,-. V pondělí ráno jsem si na to vzpomněla a něco málo po 9. box objednala a k němu ještě pár věcí. Byla to moje první objednávka z jejich eshopu. Balíček mi přišel ve čtvrtek.




Při rozbalování jsem měla malého pomocníka, našeho Tedíčka 


Objednala jsem Air Wick Freshmatic auto spray s vůní Radostné léto. Nikdy dřív jsme tento osvěžovač neměli. V balení byly přiložené i dvě baterky, což je super. Už jsem ho na chvíli zkoušela a s vůní jsem spokojená. 


Jako další jsem vybrala Denkmit dezinfekční sprej 


od trend It Up rtěnku Ultra Matte 



A máme tu DM box 



Tedík ho musel taky zkontrolovat 


Box má krásnou krabičku, tu na něco ještě využiji :) 


Takhle pěkně byl zabalený (Tedík mi hned začal okusovat ten žlutý balící papír)


Na první pohled se mi produkty líbily 



Uvnitř byl papír s popisky všech produktů 



Wilkinson Hydro Silk bikini 2v1- zastřihovač a holící strojek, který hydratuje až 2 hodiny po holení. 


Strojek je na 1 baterii, která byla v balení a lze ho bez problému používat pod sprchou díky vodotěsnému pouzdru



dmBio müsli tyčinka s obsahem ovesných vloček, kakaa a s drcenými kakaovými boby 35g 


Garnier pleťová čistící maska s kaolinem pro smíšenou až mastnou pleť ve svém složení spojuje výtažky čaje Matcha a bílý jíl do krémové textury, která očišťuje, zmatňuje a osvěžuje pleť. Masku jsem se rozhodla vyzkoušet u psaní tohoto příspěvku. Je jí 8ml, což je dost, nanesla jsem si ji i na krk a na obličeji mírně chladí a jakoby peprmintově pálí. Má se nechat působit 10 minut. Nechala jsem masku působit o chvíli déle- smyla jsem ji látkovým odličovacím tamponke (ten vždycky používám na smývání masek), jen vodou opláchnout by nešla, chladivý pocit zůstal na pleti i po smytí masky, hlavně ho cítím na tvářích. Pleť je po ní jemná a příjemná na dotek. Masku jsem ráda vyzkoušela a můžu ji doporučit. Teď ale zůstanu u své oblíbené černé Pure clay detox od L'oreal Paris :) 


Vaseline krém na ruce healthy hands & stronger nails 75 ml- hluboce hydratující krém na ruce a nehty, který regeneruje suchou pokožku (to je přesně to, co potřebuji). 


C-THRU deo spray Cosmic Aura 50ml- nová elegantní květinovo- ovocná vůně- svěží tóny mandarinky, melounu a rybízu plus kombinace vanilky a pačuli  


Weleda 24h deo roll-on Granátové jablko 50ml- kuličkový deodorant se smyslnou vůní. Dodává pocit spolehlivě přírodní ochrany před tělesným pachem.


Dermacol rozjasňující krém pro mladou pleť 50ml- lehký krém s vůní malin a lesního ovoce pro regeneraci mladé pleti s obsahem bio arganového oleje a vzácných olejů z hroznových jader 


trend IT UP změkčovač nehtové kůžičky v tužce 3ml- napomáhá ke změkčení nehtové kůžičky, obsahuje vitamín E, mandlový olej, olivový olej, vitamíny a minerály.


Nivea expert dvoufázový odličovač očí 125ml- s obsahem černého čaje a suchých olejů snadno odstraní voděodolný make-up a řasenku


kotex tampony Active normal 8ks 


Wilkinson Hydro Connect 5 náhradní hlavice 1ks- aspoň i něco pro Lukeho :) 


Koupily jste si také dm box?
Já jsem s ním spokojená a věci v něm mě celkově potěšily. :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)