pondělí 21. května 2018

Čtyři roky od založení blogu

Vítám vás u dnešního narozeninového příspěvku blogu. Už jsou mu čtyři roky. Utíká to neskutečně rychle. Opět jsem si prošla všechny příspěvky, které jsem zveřejnila od minulých narozenin a našla příspěvek, který byl nejnavštěvovanější. Pojďme se za tím dalším uplynulým rokem ohlédnout.
Nestihla jsem příspěvek vydat hned 16. 5., tak jsem se rozhodla, že bude dnes na můj svátek.


Nejnavštěvovanějším příspěvkem byl Malý princ všude, kam se podíváš, což mě těší. Malého prince mám moc ráda a mám od tohoto přéípěvku další věci s jeho motivy.

Pravidelně se na blogu objevovaly Kosmetické úlovky za měsíc, Knižní novinky, Knižní série a Úlovky z knihovny. Zkusila jsem další kolo Přečti a najdi, ale bohužel se to nesetkalo s úspěchem jako první kolo. Psala jsem o Micelárním fyziologickém gelu Lirene (zde), který jsem dostala na testování. Velkou radost mi udělalo, že jsem dostala na recenzi knihu Rychleji mluvit nedokážu (zde - tento příspěvek byl druhý nejnavštěvovanější). 
Připomínám, že mě s blogem také najdete na facebooku a instagramu :)
Plánuji na blog nové série, tak se můžete brzy těšit. :)


U mě se za ten rok vyskytly nějaké změny- nová práce, společné bydlení s přítelem (na blogu jste už mohli vidět můj kosmetický stolek (zde), ze kterého mám velkou radost) a také jsme si pořídili pesánka Tedíka- je to náš mazílek. <3



Děkuji vám <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)