čtvrtek 31. května 2018

Knižní novinky

Vítám vás po delší době u knižních novinek. Tento příspěvek jsem chtěla napsat už dřív, ale upřednostnila jsem předešlé příspěvky. Tak ho tu máte dnes :) 


 V knihkupectví mě zaujala podle obálky a potom i podle popisku knížka Spřízněné duše


Na internetu jsem hodně viděla knížku Den co den, tak jsem jí taky neodolala a jsem na ni vážně zvědavá. Četl jste někdo? :) 


Tuhle knížku jsem taky hodně viděla na internetu. Když jsem si ji prohlížela v knihkupectví, tak mě dost receptů zaujalo a musela jsem ji koupit :) 


Ještě jsem vám neukázala, že jsem si objednala Básničkový deník K sobě tobě od Anie. Zjistila jsem, že jsem si ho objednala už v únoru. Řekla jsem si, že ho dám na blog, až budu víc knižních novinek.


V knížce byly ještě tyto krásné kartičky 


Ještě jsem si od Anie objednala Kalendář Planety ZeMě. Ten jsem musela mít. Máme ho s Lukem pověšený v kuchyni <3


Jaké knižní novinky máte vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)