pátek 6. července 2018

Voňavé balíčky

Vítám vás u dalšího příspěvku. Tentokrát je nákupový. Pár měsíců zpátky mi tata řekl o eshopu www.eva.cz a že bychom tam mohli objednat nějaké prostředky na úklid, praní a další. Tak jsme se s mamkou na stránky koukly a napsaly jsme, co bychom objednaly. Nechaly jsem to zatím být, že to objednáme později, až budeme s Lukem přestěhovaní. Pak se na to trochu zapomnělo a minulý týden jsem to konečně objednala. A byly to nakonec dva velké balíky, které dohromady měly přes 5O kg. Naštěstí byl Luke doma, když kurýr volal a balíky vynesl do bytu. Na první fotce je celý nákup a potom jsem ho rozdělila na to, co je naše a co rodičů. Na některé věci se podíváme blíž. :)


Rozhodně jsem musela objednat Sidolux. Sobě jsem vzala hroznový a mamce klasický universal Marseillské mýdlo. Plus jsem si ještě vybrala sprej proti prachu, který jsem si moc oblíbila. V tomto balení jsem ho ještě neměla, ale věřím, že bude stejně dobrý jako ten v rozprašovači.


Mamce jsem objednala její oblíbený Taft- lak na vlasy a pěnové tužidlo. A sobě jsem vzala Batiste suché šampony, měli je za 79,-, tak jsem jich vzala víc, když už jsem takhle objednávala


Pak tu máme jar na nádobí, gel do myčky, pěny do koupele, vlhčené ubrousky, pasty na zuby, sprchové gely, odličovací tamponky a další drobné věci.


Brala jsem ještě houby na mytí a na nádobí, papírové kapesníky, krásné puntíkované ubrousky, vložky, zvířátkové houby na koupání (ty máme jako dárky) 


A vzadu jsou dva velké pytle s piškoty pro pejsky. Jedny pro Tedíka a jedny pro Jackie :) <3 Dole jsou laminovací fólie. To se těším, až nám zalaminuji nějaké fotečky. A ještě jsem brala malé náplně do tavné pistole, tak doufám, že budou dobré. Zatím jsem je nezkoušela.
Nákup byl na eshopu bez problému, mají skvělé ceny a vše dorazilo v pořádku. Nákup zde doporučuji. :)


 Znáte eshop www.eva.cz? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

4 komentáře:

  1. Tak to je obří nálož. Eshop znám, mám od nich dózy myslím. :) Ten sprej na prach od Sidoluxu je boží, mám mandlový a voní jak marcipán. :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je toho kupa :) Ten jsem ještě nezkoušela, tak to musí být opravdu krásná vůně :)

      Vymazat
    2. Jo a jinak Sidolux na podlahu s vůní hroznů je pecka! :D
      Medvědova slečna

      Vymazat
    3. Jo to je! Měla jsem ho jako vzoreček a musela jsem si koupit celé balení :D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)