středa 11. července 2018

Kosmetické úlovky za měsíc červen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Pojďme rovnou na ně :)


Neodolala jsem a udělala objednávku pinkpanda.cz. Nakoupila jsem Makeup Revolution nad 500 Kč a získala milionovou paletku. Také jste této akci neodolaly? :) Sobě jsem vzala paletku očních stínů Soph a další produkty jsem objednala jako dárky pro mamku. 


Paletka se mi líbila na první pohled, ale i tak jsem váhala, jestli si ji mám objednat. Jsem ráda, že jsem si ji objednala. Stíny jsou krásně pigmentované a líčení je s nimi moc pěkné. 




Na milionovou paletku jsem se moc těšila. Hned se mi zalíbila, když jsem ji viděla na instagramu. Také je krásně pigmentovaná a ráda se s ní líčím. 



Z Oriflame jsem si objednala akorát řasenku The ONE. Jsem na ni zvědavá, zatím jsem ji nezkoušela. Používám teď řasenku od Miss sporty (psala jsem o ní v minulých kosmetických úlovcích zde)


Už delší dobu mám předplatné časopisu Joy a tentokrát bylo na výběr z více dárků. Byla jsem zvědavá jaký dárek mi přijde. Když jsem otevřela schránku, měla jsem v něm časopis s roztrženým obalem a bez dárku. Volala jsem na naši pobočku pošty, tam mi paní řekla, že od 1. ledna předplatné nedoručují a že si mám zavolat tomu, u koho mám předplatné. Napsala jsem email paní, se kterou jsem už před nějakou dobou ohledně předplatného něco řešila a napsala, že mi dárek pošlou. Dárek se ke mně dostal, ale ne z naší schránky, máme úzké schránky, takže to tam nešlo dát. Poštu roznášela naše známá, tak mi dárek poslala po příteli. Jsem zvědavá, jak to bude s dalšími čísly, ve kterých bude nějaký dárek. 


Jako další tu mám vzorečky od Kiehl's Midnight Recovery Concentrate, oční krém, masky 


Kamarádce jsem objednala k narozeninám Midnight recovery concentrate, věděla jsem, že si ho moc přeje, takže to byla sázka na jistotu, jak mi řekla, jelikož jsem se jí neptala, co by chtěla :) Taky jsem ho chtěla, takže jsem ho objednala i pro sebe 


Musím vám ho sem dát na víc fotkách :) 



Ještě jsem si od Kiehl's objednala čistící gel Ultra Facial Cleanser 


Málem jsem zapomněla na sprchový gel Douglas z časopisu Cosmopolitan 


Máte zkušenosti se značkou Kiehl's? Jaké produkty jste vyzkoušely? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)