úterý 24. července 2018

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knižního příspěvku. Opět si na úvod shrneme minulé Úlovky z knihovny. Aktuálně mám všechny tři knížky přečtené. Jako první jsem se pustila do druhého dílu Poslední začátek. Musím říct, že tento díl se mi četl líp a víc mě bavil. Nejspíš to bude také tím, že se tady plno věcí začalo vyjasňovat a bylo jasnější, kdo všechno toto způsobuje. Jako další jsem se pustila do knížky Budoucnost. Příběh se mi chvílemi četl těžko a některé části jsem přeskakovala. Až později příběh postoupil, tak se mi četl lépe a začal mě víc bavit. Konec se mi líbil, byl správný, že to takhle mělo dopadnout. Nakonec jsem se pustila do knížky Divočina a ta mě naprosto pohltila. Ze začátku jsem teda z toho byla špatná, je to smutné a říkala jsem si, jestli knížku dočtu, ale potom jsem se do ní ponořila a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Cheryl mi byla příjemná a ráda jsem se vracela k jejím strastem a potížím s cestou přes PCT. Určitě můžu knížku doporučit a už se těším, až se podívám na film.


Jako první mi padla do oka knížka Druhý život. Hned jsem si  vzpomněla, že jsem před lety viděla film Druhý život v hlavní roli s Terezou Brodskou a líbil se mi. Po přečtení o čem je knížka jsem si potvrdila, že je to stejný příběh jako film. A moc ráda jsem si ji půjčila. Až si knížku přečtu, pustím si znovu film. Schválně jsem si film našla, jmenuje se Dvojrole a byl natočený v roce 1999.


Pak už jsem si vybrala knížky podle obálky a podle popisku- Tajemné dálky 


Zmizelé dívky 


A jedině tuhle jsem někdy zahlídla na internetu, tak jsem si ji také půjčila. A hvězdy mi daly tebe 


Četli jste některou z knížek? Co právě čtete? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)