sobota 8. září 2018

Nivea odličovače- krátké porovnání

Vítám vás u dalšího příspěvku. Zaměříme se v něm na odličovače od značky Nivea- Dvoufázový odličovač očí a make-upu a Expertní odličovač očí (černé balení- k němu jsem se dostala díky dm boxu).


Dvoufázový odličovač očí a make-upu. Účinně odstraňuje i extra voděodolnou řasenku a make-up & chrání řasy. Množství 125 ml. Jako první jsem vyzkoušela tento odličovač. Koupila jsem si balení do zásoby. Pak jsem se v dm boxu dostala k tomu druhému a používala ten. Nyní dopotřebovávám balení modrého a potom už budu používat jen černý. Tento modrý po odlíčení nechává na očích mastný film a  není mi to na očích příjemné. 


Expertní odličovač očí- na voděodolný make-up a  řasenku, obsahuje černý čaj a suchý olej. Nezanechává mastný film. Množství 125 ml. Jak je napsané na balení, tak opravdu nezanechává na očích mastný film a je po odlíčení na očích příjemný, více než výše zmiňovaný odličovač. Koupila jsem si už nové balení a budu teď na odličování používat jen tento. 


Oba odličovače odlíčí oči dobře, ale příjemnější odličování pro mě je s tím černým. 



Používáte některý z těchto odličovačů? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)