neděle 16. září 2018

Kosmetické úlovky za měsíc srpen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Léto uteklo jak nic a jsou tu už úlovky za srpen. Myslím, že jsem si léto a volno užila a bylo to moc fajn. Teď už se těším na podzimní zachumlání pod deku s knížkou a pálení svíček (už jsem s tím začala).


První tu mám objednávku z Oriflame. 


Sprchový gel z oblíbené řady Milk & honey. Vážně krásně voní. 


Dokoupila jsem si další štětec na oční stíny Giordani Gold, protože se s ním nanášejí moc dobře. Používám ho často. 


Chtěla jsem nějakou vůni a vybrala jsem si Women´s Colection Delicate Cherry Blossom, ale moc mě teda nenadchla.  


A hodně mě v katalogu zaujala tato malá pomůcka na oční linky a na tvarování obočí. Je to taková šablona podle, které se to udělá. Přiznám se, že jsem ji ještě nevyzkoušela, ale dám vám vědět ;) 




V časopise JOY jsem měla voňavku B.U. Minule jsem psala jaké jsem měla trable s doručením časopisu i s dárkem a tentokrát na mě paní zazvonila, že nejde časopis dát do schránky. Naštěstí jsme byli doma, tak jsem si ho hned převzala. 


V Rossmannu měli akci- dárek sešit Maybleine k nákupu řasenky Colossal Big Shot a k tomu libovolný produkt. To jsem vzala řasenku Great Lash



A samozřejmě jsem si zase musela dokoupit korektor od Catrice v odstínu 10 


Také jsem si koupila časopis  ELLE, ve kterém byla jako dárek řasenka Benefit theyŕe Real. Také jste neodolaly? :) 


Jak už víte, mám ráda sprchové gely Dermacol. Tentokrát jsem vzala Jablko & skořice a Meruňka & meloun 


Jaké máte kosmetické novinky vy? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)