čtvrtek 27. září 2018

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knižního příspěvku, který jsem už pojala v podzimním duchu. Kdo mě sledujete na facebooku, tak už jste viděli mou malou výzdobu stolu v obýváku :)  První shrneme předešlé Úlovky z knihovny. Vrhneme se ještě na ty červencové (zde). Tam jsem měla tyto knížky- A hvězdy mi daly tebe, Tajemné touhy, Zmizelé dívky a Druhý život. Hvězdy mi daly tebe byl milý příběh o tvorovi z jiné planety, který se mi četl dobře a až na pár výjimek, se mi líbil. U knížky Tajemné touhy mě navnadil konec na další díl a po jeho přečtení jsem zjistila, že žádný další díl vydaný nebude. To mě naštvalo i mrzelo zároveň. Opravdu jsem zvědavá, jak to dál pokračuje. Zmizelé dívky byla zajímavá kniha a vyústění příběhu mě nejdříve trochu zmátlo a taky překvapilo. Tohle jsem opravdu nečekala, i když jsem si u jedné situace říkala, že je zvláštní a pak se ukázalo, jak to doopravdy bylo. Určitě si přečtěte. Je to příběh o dvou sestrách.... A nebo není? Na knížku Druhý život jsem se těšila. Viděla jsem před lety na její motivy film Dvojrole s Terezou Brodskou. Po přečtení mám pocit, že už jsem i knížku před lety četla. Příběh je to opravdu zajímavý, i když neskutečný. Ze srpnových úlovků (zde) jsem přečetla Láska & gelato. Milý a příjemný příběh zaměřený na Itálii. Moc se mi líbilo propojení příběhu s Florencií.


Párkrát jsem už po knížce Šťastní lidé čtou a pijou kávu pokukovala. Když jsem ji viděla vystavenou v knihovně, hned jsem si pro ni šla. Četl jste někdo? :)


Na databázi knih jsem se zapojila do letošní výzvy a je tam zadaná knížka, která je zmíněna v jiné knížce. Vybrala jsem si si Jekyll a Hyde. Knížku jsem si nchala odložit a teď jsem si vzpomněla, že jsem se nejdříve chtěla podívat, jestli je knížka v angličtině a opravdu je :D 


Jako další mě zaujala série, která se jmenuje Svůdná. Má tři díly Svůdné zlo, Svůdné nebezpečí a Svůdné zúčtování. První díl zrovna neměli, ale na ten si počkám a pak si sérii přečtu. 



Jaké knížky teď čtete? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)