neděle 23. září 2018

Prostředky na úklid

Vítám vás u dalšího příspěvku. Tentokrát bude s úklidovými příspěvky. Nápad na něho jsem měla, když jsme se přestěhovali s přítelem do svého. Plus ještě pár dalších nápadů mám a postupně se je budu snažit realizovat. Tak se máte na co těšit.


V mých úklidových prostředcích samozřejmě nemůže chybět Sidolux- momentálně mám tři vůně Green Grapes, Marseielles Soap a Merry Christmas & Happy New Year. Je to prostředek na mytí všech omyvatelných povrchů, který nezanechává šmouhy. Lehce odstraňuje veškerou špínu a nečistotu. Mám moc ráda, jak krásně provoní byt. Co vy používáte Sidolux? :) 


Sidolux proti prachu jsem si moc oblíbila. Účinně čistí, nezanechává šmouhy, dodává lesk a zanechává příjemnou vůni. Použití na MDF, dřevo, plasty, nerez. Super kombo s oranžovou prachovkou na fotce. Líbí se mi vůně marselského mýdla a přijde mi, že povrch na skříňkách vydrží déle bez prachu. 


I na okna a zrcadla používám Sidolux. Popisek zní- prostředek na mytí zrcadel, oken, glazury a jiných skleněných povrchů. Opět mám na ně oblíbené hadýrky. Nezanechává šmouhy a je zrcadlo je rychle vyleštěné.  


Na čištění koupelny jsem si oblíbila z dm Denk mit- unierzální čistič multi-power, který důkladně vyčistí vodní kámen, mýdlové usazeniny, rez a nečistoty. Používám ho občas i v kuchyni na čištění dřezu. Když jsme byli v Rossmannu vzala jsem na čištění kuchyně Mr. Proper, ale víc jsem spokojená s Denk mit čističem, takže se k němu rozhodně vrátím. Přijde mi, že to lépe vyčistí a čistí se mi s ním lépe. 


V kuchyni na čištění sporáku a trouby hlavně používám Sanytol. Je to dezinfekční odmašťující čistič. Tento je určený právě na kuchyně. Účinná aktivní pěna rozpouští odolnou mastnotu. Je ideální na sporáky, trouby, grily, dřezy, nerezové plochy, pracovní desky, ledničky, mikrovlné trouby a omyvatelný kuchyňský nábytek. Používám ho na doporučení mé mamky a opravdu se mi osvědčil. Na čištění troub a grilů je také dobrý Grilpur. 


A nakonec se dostáváme na zmiňované hadýrky. Tu větší sadu jsem koupila v Lidlu a tu menší na drogerie ZDE. Z většího balení- žlutá je určená na kuchyně a koupelny; oranžová na prach; modrá na sklo a zrcadla; zelená na nábytek, TV a PC a fialová na nerezovou ocel a chrom. Z menší krabičky je modrá na kuchyně a koupelny; růžová na zrcadla a okna a žlutá je víceúčelová- podle popisku. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)