pondělí 18. února 2019

Domácí výroba mýdla

Vítám vás u nového příspěvku o výrobě mýdla. Lákalo mě to už delší dobu. V prosinci jsem tedy začala hledat stránky, ze kterých bych si mohla objednat nejlépe sadu na výrobu mýdel. Zaujaly mě dva eshopy. Na jednom byly různé sady a na druhém mě spíše zaujaly různé doplňky k výrobě a formy. Nejdříve jsem tedy objednala z toho prvního sadu na vyzkoušení. Když mě to chytne, objednám si k tomu další věci. Objednala jsem si Start sadu- levandule a pomeranč. A k tomu ještě formu s vánočními motivy- když to půjde dobře, vím, co budu rozdávat na Vánoce na stránce. Objednávala jsem zde :)

 
V balíčku je i oboustranný návod na dva způsoby tvoření mýdel

 
Vánoční motivy- doufám, že se podaří, na ty se opravdu moc těším


 
Nyní už přejdeme k sadě Start. Když jsem uviděla sadu s levandulí, volba byla jasná <3



V balíčku je Mýdlová hmota s kozím mlékem


 
Mýdlová hmota průhledná

 
Mýdlové vločky- bílé, které se přidávají do rozpuštěné mýdlové hmoty. Je to dekorativní přísada, která se nerozpustí v mýdlové hmotě.
 
 
Jako další jsou v balíčku 2 aroma- levandule a pomeranč, 2 barvy- fialová a oranžová, 1 pipeta, 1 forma ve tvaru srdce (ty se můžou v balíčku lišit)


 
A ještě jsem si v Lidlu koupila dvoje silikonové formičky.  

 
Už se těším, až se do toho pustím. 
 
Ještě jsem si objednala jednu sadu na vyrábění něčeho a to vám ukážu příště ;)

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Skvelý nápad, dúfam, že sa všetko podarí :) Ja by som spravila kopu levanduľových, lebo tú vôňu úplne zbožňujem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)