neděle 10. února 2019

Knižní novinky

Vítám vás u knižního příspěvku. Knížky jsem objednávala na megaknihy.cz. Nalákala mě cena knih a hlavně záložka Prahy jako dárek :D Pojďme se tedy podívat, co jsem si objednala.


Tuhle knihu Darker ze série Padesáti odstínů jsem neměla v plánu objednávat, ale když jsem na ni narazila, tak jsem ji dala do košíku. Mám předešlé díly, tak mi tento nesmí chybět. 


Hlavně jsem chtěla objednat knížku Tajemství od Rhondy Byrne. Zatím jsem do ní jen nahlídla a jsem na ni zvědavá, jestli splní má očekávání  


S mamkou jsme byly v divadle na Listování a tentokrát šlo o knihu Hry bez hranic. Na představení byl i autor knihy Michal Kašpárek. Knížku jsme si obě koupily a nechaly si ji podepsat. 


To byly mé knižní novinky. Jaké jsou vaše? :) 


Dárek záložka do knihy


a malý kalendářík, z druhé strany jsou vypsané svátky


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

Budu ráda za vaše komentáře ;)