úterý 5. února 2019

Kosmetické úlovky za měsíc leden

Vítám vás u prvních letošních kosmetických úlovků.


Zapomínám dávat do úlovků odličovací tamponky, tak tu mám dvě balení. Jedno- Ebelin už mám otevřené. 


Dívala jsem se na předchozí úlovky a zapomněla jsem na tuhle masku z časopisu Joy. Masku tvoří šest platků jakože lístků růží. Podporuje regeneraci pleti a zanechává na ní sametově hebký pocit- tak to jsem na ni zvědavá :) 


Do zásoby jsem si klasicky dokoupila make-up Catrice a korektor :) 


V DM jsem si koupila lip scrub na rty od Alverde- Sweet Berry. Příjemně voní. Zatím jsem ho použila jen párkrát


Od kamarádky jsem dostala na Vánoce tužku na obočí od Miss sporty v odstínu 004 Blonde. Oblíbila jsem si ji, takže jsem si musela pořídit další, když ji měli v akci  :) 


Jaké kosmetické novinky jste si pořídily? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)