neděle 15. září 2019

Kosmetické úlovky za měsíc srpen

Vítám vás u dalších kosmetických úlovků. Na chvíli odběhnu od úlovků za srpen. Co vy a dny Marianne? Byly jste na nákupech kosmetiky. Já jsem si tentokrát žádnou nekoupila. Šla jsem pro oblečení a knížku. :)


V předešlých úlovcích jsem zapomněla na dárek z časopisu Joy- sprchový gel Dermacol a v dalším čísle byl Batiste suchý šampon. Na fotce to není tak vidět, ale mám ho docela pomačkaný, jak byl narvaný do schránky. 


V časopise Elle byl parádní dárek. Řasenka Roller Lash od Benefit <3 


A mám tu ještě další oblíbenkyni, co se týče řasenek Better than sex od Too Faced


Od kamarádky jsem dostala tuto krásnou sadu Too Faced, kde je již zmiňovaná řasenka, báze pod oční stíny, báze pod make-up a čokoládový bronzer <3


Ještě tu mám jeden dárek z časopisu, ale nemůžu si vzpomenout, jak se ten časopis jmenuje. Byla v něm voňavka od Nivea. 


Kamrádka mi z dovolené přivezla levandulové mýdlo z levandulové farmy. Voní nádherně <3


Na dovolené jsem si koupila nail powder od Essence a zapomněla jsem to dát do minulých úlovků. Vždycky si na to vzpomenu ve špatnou dobu, takže ještě nemám vyzkoušené. 


Na facebooku ve skupině Kosmetika od Romči jsem si objednala tekutou rtěnku a oční stíny Stilla. Rtěnka je tmavší, než jsem čekala, tak uvidím, jestli ji budu nosit. Stíny jsem měla zatím jen jednou.


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)