neděle 22. září 2019

Úlovky z knihovny

Vítám vás u dalšího knižního příspěvku. Tentokrát tu máme knížky z knihovny a na úvod shrneme ty minulé (můžete se na ně podívat zde). Měla jsem pouze dvě knížky. První jsem přečetla Levandulový pokoj. Příběh se mi líbil, ale byl hodně zdlouhavý a hůře se četl. Takže celkově mě knížka nenadchla tolik, jak se ze začátku jevila. Druhá knížka byla Čáry života. Ta se mi četla moc dobře a líbil se mi nápad příběhu a postavy. Jsem zvědavá na další díl.


Malé ženy jsem četla už asi 3x. Poprvé jsem měla knížku půjčenou z knihovny v roce 2009, podruhé myslím 2015 a naposled 2017. Dívám se někdy na nova 2 na Přátelé (dávají je pořád dokola) a v jednom díle je právě tato knížka zmiňovaná, tak mě to nalákalo, že si ji zase přečtu.


Další knížky jsem vybírala podle obálky nebo podle popisu. Uvidím, jaké budou. Četly jste některou? :) 



Akorát Jediné pravé lásky jsem měla v hledáčku už delší dobu. Takže když jsem ji viděla vystavenou, tak jsem ji hned vzala. 


A ještě jsem vzala pro mamku jednu knížku. 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Nečetla jsem z toho žádnou, ale taky si často vybírám knížky podle obalky 😊😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že mě budou bavit :) Jo často obálka naláká:D

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)