neděle 13. června 2021

Ababu- naše novinky

Vítám vás u dalšího příspěvku s objednávkou z Ababu. Využila jsem skvělé akce s kódem na 20 % slevu z Ababu klubovny na facebooku. <3 Objednat batůžek pro Kristýnku jsem měla v plánu už delší dobu, ale říkala jsem si, že ho objednám později. 


Samozřejmě se mi nejvíce zalíbil růžový batůžek Myška. Objednala jsem ho spolu s Neplecháčkem jako výhodnou partu (vyjde to levněji než každý zvlášť, najdete zde). Na batůžku se mi líbí vychytávka ve tvaru pacičky, kterou můžete batůžek utáhnout a dítěti nebude padat. Nejdříve jsem přemýšlela, jak se nastavuje a povedlo se. Pár dnů na to jsem viděla na ig Ababu, že Jitka ukazovala, jak na pacičku. Tak jsem si říkala, že nejsem jediná, kdo si tím nebyl jistý.  



Nemohla jsem odolat nedávné novince- Neplecháček. Už se těším, až ho bude Kristýnka používat. <3 Neplecháček je parádní, pevný- žádná křehotinka, co se za chvíli rozbije. Opravdu se moc povedl a jsem ráda, že jsem ho objednala. 




Co vy a Ababu? :) 
My už máme pěknou sbírku. <3 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)