středa 30. června 2021

Šibabi - Treehouse studio

Vítám vás u dalšího příspěvku. Je to už několik měsíců, co na instagramu sleduji profil Šibabi a moc jsem si ho oblíbila i s instastories.

Šibabi (nově Treehouse studio) je malá rodinná dílna s oblečením pro děti 0- 6let. Ty vzory jsou opravdu nádherné a člověk by pomalu nevěděl, co má objednat dřív <3 Jejich práci mám ráda a mají můj velký obdiv, jak to všechno zvládají. 


V Šibabi prodávají trochu jinak. Předem představí na profilu vzory a odpoví na veškeré otázky a nejasnosti a ve stanovený den a čas spustí na eshopu prodej. Kolikrát se stalo, že byla cca do půl hodiny naplněná kapacita a eshop uzavřený. Poprvé jsem tedy vzor Kolibříci nestihla a podruhé už jsem jednala rychle a měla objednávku rozmyšlenou dopředu. Vzor Kolibřík byl v jarní kolekci. Kristýnce jsem objednala šaty na léto a pro nás obě čelenky. Ze vzoru jsem opravdu nadšená a zamilovala jsem si ho na první pohled. 




Čelenky jsou parádní, mám z nich velkou radost. <3



Druhou objednávku jsem dělala, když měli na eshopu akci Nightshopping, ve kterém jsou produkty levnější o 20-30%. Byl to tedy fofr. Cokoliv jsem měla v košíku, tak mi během chvilky zmizelo (někdo byl rychlejší), takže jsem byla ráda, že jsem s těží ulovila jednu věc se vzorem Slunečnice. Zítra 1.7. se koná další Nighshopping, tak jsem na to zvědavá. Ráda bych něco ulovila, ale je to náročné :D 



A jako další jsem ještě měla vyhlídnuté tzv. Milkpady, které použiju jako odličovací tamponky. Jsou ušité ze zbytků látek. 
Příště vám ukážu, co dalšího ze Šibabi mám pro Kristýnku ze žebrované kolekce. Balíček mi přišel nedávno a nemám to ještě nafocení, tak to nechám na samostatný příspěvek. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)