středa 2. června 2021

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Spolu s dětskými knížkami (příspěvek najdete zde) jsem ještě v Knihy Dobrovský objednala tři další knížky a nechtěla to dávat s nimi do příspěvku. Pak jsem na ně trochu zapomněla, tak je přidávám teď k objednávce z Albatrosu. 


Oblíbila jsem si vytrhávací knížky s květinami a motýli. Obě je mám skoro vytrhané, tak jsem neodolala a objednala si květiny znovu. Je to skvělý relax a obrázky květin jsou moc krásné. Tyto knížky se opravdu povedly. Vytrhnete si na stránce tvar květiny/ motýla a ještě se o nich něco zajímavého dočtete. Vzala jsem jednu i jako dárek. A věřím, že tu osobu potěší. 


Pak jsem tam náhodou objevila, že mají i stromy a ptáčky. Vzala jsem stromy a ptáčky vezmu někdy příště. 


V akci jsem vzala ještě knížku Pěna od Ireny Obermannové 


V Albatrosu jsem objednala knížku Pagáč jóga Jógové desatero našima očima. Na začátku knížky je  napsané o autorkách, pak je úvod k józe, cesta k józe- jógové desatero, cesta autorek k józe a také tu jsou krásně popsané cviky i s ilustracemi. Ke konci knížky je sestava cviků i s fotkami autorek. 


A jako dárek k nákupu jsem si vybrala knížku Šmoulové pro Kristýnku <3 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)