čtvrtek 24. června 2021

Knižní novinky

Vítám vás u dalších knižních novinek. Na Knihy Dobrovský měli skvělou akci 1+5 zdarma na vybrané knížky. Neměla jsem problém si tam vybrat, jednu jsem nakonec musela oddělat, aby mi to na tu akci vyšlo.  


Mám ráda vajíčka na různé způsoby, takže knížka Vejce na 100 způsobů mě hned zaujala. Přiznávám zatím jsem žádný recept nevyzkoušela, ale dostanu se k tomu. 


Teď hlavně hledám a zkouším recepty jídel pro Kristýnku. Zkouším různá pyré. Recepty se mi v této knížce líbí a jsem ráda, že jsem ji vzala. 


Jako další knížku s recepty pro děti jsem vzala Snadná cesta dětí ke zdravé stravě. Ta je už spíše pro větší děti. 


Také se mi zalíbila knížka Dětské horoskopy, ze zvědavosti jsem ji vzala. Hned jak přišla, tak jsem si přečetla ke znamení, ve kterém je Kristýnka


Podle popisku mi přišla dobrá knížka Knihkupkyně. Už se těším, až se do ní začtu a taky ji půjčím mamce. Té se bude taky líbit. 


Zaujala mě knížka s účesy. Říkám si, že bych mohla nějaké vyzkoušet a třeba začít nosit nějaký jiný culík, něž si obvykle dělám. Pak jsem ještě zahlídla knížku s účesy pro holčičku asi za 52 Kč, tak jsem ji taky vzala. Těším se na česání účesů Kristýnce. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)