čtvrtek 22. července 2021

Čelenkovice

Vítám vás u nového příspěvku. Na instagramu už nějakou dobu sleduji profil Čelenkovice, na kterém mají plno krásných čelenek. Měla jsem slevový kód na 20% slevu, tak jsem ho využila a objednala 4 čelenky (na stránkách zde). Vždycky dvě stejné ve dvou velikostech pro mě a pro Kristýnku. <3 Sobě jsem vzala 56 cm obvod a 6 cm šířka (snesla bych i větší obvod, s rozpuštěnými vlasy to není ono a čelenka mi vyjíždí nahoru a vyhrnuje vlasy, s culíkem je to lepší), Kristýnce jsem vzala 45 cm obvod a 6 cm šířka.


Čelenky přišly pěkně zabalené a na každé byla cedulka s velikostí čelenky a z jakého je materiálu. 


Vybrala jsem nám dvě květinkové 


a dvě na motivy Harryho Pottera <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)