středa 7. července 2021

Knižní novinky

Vítám vás u knižních novinek. Pro jednu knížku jsem byla v kamenné prodejně a bylo to moc fajn být po takové době zase v knihkupectví. Měla jsem svátek, tak jsem využila slevu, která mi přišla do Knihy Dobrovský. Příspěvek je hodně opožděný (svátek jsem měla v květnu), ale dřív se na něj nedostalo. 


Jak jsem psala v úvodu, konečně jsem si zašla do knihkupectví. Už delší dobu jsem měla vyhlídnutou knížku Za pět let. Večer jsem koukla, jestli ji u nás v knihkupectví mají. Našla jsem, že mají poslední kousek a ten na mě počkal. 


Pak jsem ještě objednávala na eshopu Knihy Dobrosvký s kódem na slevu k svátku. Dvakrát knížky Slunečná 3 a Barbie. Jedna je pro mamku. Má už 1. a 2. díl, tak ať má i ten 3. 


Z eshopu jsem objednávala, protože knížku Barbie u nás neměli a byla akce na dopravu, takže to bylo super. Když jsem byla na základní škole, tak k nám do školy přijeli s nabídkou knížek a já si koupila Barbie v Egyptě. Mám ji stále a tuhle jsem si nemohla nechat ujít pro Kristýnku. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)