pondělí 26. července 2021

Kam vyrazit- Čechy pod Kosířem

Vítám vás u dalšího výletního příspěvku. V minulém příspěvku jsem psala, že příště chci vyrazit do Čech pod Kosířem. Vydali jsme na procházku v parku a do zámku posedět a občerstvit se v kavárně Kafe v parku, ve které jsem dostala razítko a nálepku do knížky Lukáše Hejlíka <3

Nejdříve jsme si dali zmrzlinu, prošli v parku a udělali spoustu fotek. Některé jsem vám sem vybrala. 










U vody jsme si roztáhli deku a chvíli poseděli <3





Jakoby v jeskyni je ukrytý drak, ten nás na první pohled zaujal 




Zámek z různých stran. Než jsme šli do kavárny ještě jsme se procházeli v blízkém okolí zámku, aby Kristýnka usla 






Já jsem si dala rybízovou limonádu a Luke si dal ledovou kávu. Tu mu donesli za delší dobu než mně limonádu a já ji pak nevyfotila. 


Stolek s vodou a dezinfekcí u vchodu do kavárny 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Super místo. Hledáme nějaké podobné s přítelem, chtěli bychom vyrazit někam pod stan. Vybavení do přírody máme nakoupené, jenom teď nevíme, kam vyrazit, aby to nebylo úplně z ruky, ale zároveň abych nebyli hned za komínem. K tomu nějaké památky a tak... Prostě jsme hodně vybíraví, a navíc už máme velkou část republiky sježděnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní parádně, tak snad něco objevíte :) My letos jezdíme jen na výlety u nás v okolí :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)