pátek 1. října 2021

Malování na kamínky

Vítám vás u dalšího tvořícího příspěvku. Minulý rok jsem občas našla nějaký kamínek a přidala jsem se do skupinek na facebooku Kamínky a dávala je tam, aby je autor mohl najít podle PSČ. V červnu jsem se pustila do malování kamínků a hodně mě to chytlo. Navnadila mě na to sovička, kterou jsem u nás našla. Pak už jsem dlouho žádný nenašla, tak jsem si řekla, že budu muset sama začít malovat, aby tu zase u nás byly. Fotky jsem dala dohromady z mobilu, které jsem v průběhu malování udělala. 

Tady je ukázka mého prvního malování Pro štěstí  a kukuřice


Zajeli jsme do Obi pro lak, abych mohla kamínky zalakovat a poslat je někam dál po městě 

Další den jsem si v papírnictví pořídila tyto fixy a mohla jsem malovat ve velkém 

         

Pustila jsem se i do kamínků s nápisy- Otoč mě- Kuk ty zvědavče a Otoč mě- Pozdě. Ani jeden se mi na facebooku neobjevil, tak nevím, jestli se nálezci líbil a zda ho pobavil :D



Malování krtečka mě hodně chytlo  

Roznos kamínky kolem rybníku

Kamínky po nalakování vyskládám na špejle, aby se mi nepřilepily  

A nejvíc mě chytlo malování levandulí <3 


Zkusila jsem také jednu lamu a nechali jsme ji v ZOO Olomouc v létě  

Zásoba kamínků na malování 


Na kamínek jsem musela namalovat i mého milovaného Malého prince <3 Použila jsem na něj Barvy na kamínky a na obrys fixy  



Měla jsem radost z toho, jak se mi povedl <3  



Na kamínkách nesměly chybět ani mí další oblíbenci Přátelé a Harry Potter  




Na podklad používám akrylové barvy z Tedi- bílou, zlatou a na dozdobení občas s glitry- tu mám až na závěr na hotový obrázek než zalakuji   

Na obrysy  jsem si pořídila  černé fixy Posca, bílý fix Centropen a zlatý Centropen. Tady jsem se pustila do kamínku s logem Treehouse studio, kterému jsem tady věnovala pír příspěvků. Říkala jsem si, že bychom jim ho zavezli k dílně a nechali na okně. Zatím jsme neměli kolem cestu, tak snad to klapne a budou mít z kamínku radost. 











Po tom, co mi došel lak z Obi a akrylátový lak ve spreji, lakuji kamínky akrylátovým lakem v lahvi, který nanáším na kamínky štětcem. Přijde mi to lepší než sprejem. Takhle ve dvou krabičkách mám na stole svůj koutek na malování kamínků. Plus ve skříni mám schované dvě balení barev přímo na kamínky. Ty vytahuji podle potřeby, nejvíce maluji fixami. 


Co vy a kamínkování- hledáte je nebo malujete?  Budu ráda, když napíšete do komentářů :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)