čtvrtek 21. října 2021

Kolekce sklizeň- Treehouse studio

Vítám vás u dalšího příspěvku s oblečením z Treehouse studio dříve Šibabi <3 Tentokrát jsem objednala kalhoty a čepici. Kristýnka to měla jako dárek k prvním narozeninám od babi a dědu. Kolekce sklizeň se mi moc líbila a dlouho jsem vybírala jaký vzor objednat. Nakonec jsem zvolila dva vzory, u kterých šla dát kombinace tmavě hnědá, aby to k sobě ladilo a i ty vzory se k sobě hodí. 


Kalhoty jsem vybrala ve vzoru Houbař velikost 92


Čepice s knoty je ve vzoru Hrušky velikost 47-51 cm (12-18 měsíců). Musela jsem se podívat do emailu, jak byla velikost psaná. Já jsem ji vybrala podle měsíců, jak jsem to viděla na výběr při objednávání a bylo by lepší, kdybych vzala menší. To jsem viděla, až později, že dávali na ig, že je lepší brát čepice podle cm a ne měsíců.  


Než jsem nafotila fotky k tomuto příspěvku. Přišla nám další objednávka. Na eshopu měli akci 15% slevu, vzala jsem Kristýnce ještě tunel na krk a vybrala vzor Sovy. Tunel jsem také sladila s kalhotami a čepicí a vybrala dovnitř tmavě hnědou. 


Všechny vzory jsou moc krásné <3


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)