úterý 26. října 2021

Podzimní kamínky a levandule

Vítám vás u dalšího příspěvku s malovanými kamínky. Předminulý týden jsem se pustila do malování podzimních kamínků s dýněmi a taky mě chytlo malování hub. A klasicky jsem namalovala i nějaké levandule. Už se těším, jak se pustím do vánočních kamínků. Jeden zimní jsem už zkusila namalovat včera- sněhuláka, tak vám ho příště ukážu ;) 

A při dvou cestách na město jsem se zastavila do výtvarných potřeb a dokoupila si další fixy Posca, jsem s nimi spokojená, dobře se s nimi maluje. 

Pojďte se společně se mnou naladit na podzimní a halloweenskou náladu :) 







Levandule a ještě dva s lístky, na kterých jsem zkoušela nový růžový fix Posca. 


Brácha chtěl kamínky do kamínkové směnárny do restaurace, kam chodí na oběd, tak jsem mu minulý víkend několik namalovala. 



Vydali jsme se také předminulý víkend do jedné kamínkové směnárny. Na výměnu nic nebylo, tak jsem tam aspoň čtyři kamínky nechala a snad udělaly někomu radost 


S Kristýnkou a Tedíkem <3

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)