neděle 31. října 2021

Úlovky z knihovny

Vítám vás u příspěvku s knížkami z knihovny. Dívala jsem se, kdy jsem naposledy ukazovala, jaké knížky jsem si půjčila a bylo to v srpnu. Na doporučení paní knihovnice jsem si půjčila dva díly Porodní báby. A musím říct, že mě příběh vtáhl a musela jsem číst dál a dál, i když s malými přestávkami, kdy bylo potřeba některé části vstřebat. Objevila jsem, že je i třetí díl, ale o tom více níže. A třetí knížku, Sisi jsem vůbec nepřečetla. Nějak se mi do ní nechtělo, tak jsem ji vrátila nepřečtenou. Třeba se k ní někdy vrátím. A teď už k aktuálním knížkám. Tyto knížky mám půjčené už delší dobu, ale nějak jsem je dřív nenafotila a to už mám dvě z nich přečtené. Alespoň vám k nim můžu napsat něco víc. 


Po knížce Kdy? jsem už několikrát pokukovala. Zaujala mě popisem i obálkou, když na mě vyskočila na stránkách knihkupectví. Zatím jsem se do ní nepustila, tak snad to brzy napravím. 


Jak už jste si určitě všimli, miluji levanduli, tak jsem v knihovně hledala, jestli mají nějakou s tipy, co se dá ještě s levandulí udělat. Zaujala mě knížka Levandule, ve které jsou recepty, návody a tipy pro pěstování, výrobu domácí kosmetiky, tvoření dekorací a vaření s levandulí. 


Pak mě v regálu zaujala knížka Nedotýkej se mě. Tu jsem také viděla různě na internetu a taky jsem se zatím do ní ještě nepustila. 


Tady je hlavní knížka, kvůli které jsem se do knihovny vydala. V minulých úlovcích jsem měla dva díly Porodní báby a po přečtení druhého dílu jsem zjistila, že je i třetí. přes stránky knihovny jsem si nechala Benátský proces Návrat porodní báby odložit.  Porody v té době nebyly vůbec snadné a způsoby řešení, kdy porod nepostupoval byly hodně příšerné. Ale příběh Hany porodní báby jsem si zase oblíbila, i když o něco méně než v předchozích dílech. Po přečtení jsem knížku nabídla i paní knihovnici a byla moc ráda, že si přečte i třetí díl.


Na oplátku mi paní knihovnice půjčila a doporučila ještě nezařazenou knížku Zemři! A musím říct, že mě tato knížka také pohltila. Na jednu stranu tam byly pasáže, které se vůbec nečetly dobře a byly opravdu strašlivé a nechápala jsem, jak by toho mohl být někdo schopný a na druhou tam byl příběh Sophie a Vita, ty dva jsem si prostě oblíbila. Příběh není jen o jedné postavě, ale střídá se jich víc a všechno do sebe postupně zapadá. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)