pátek 19. listopadu 2021

Adventní kalendář pro děti

Vítám vás u dalšího příspěvku. Vymyslela jsem si, že Kristýnce ušiju adventní kalendář. Ještě než bude příspěvek o vzniku samotného kalendáře, tak jsem si říkala, že bych mohla i napsat, co mě napadlo do něj dát. Kristýnka má přes rok, tak letos to bude spíše pro mě hraní s tvořením a až bude Kristýnka větší, tak to bude více vnímat. 

Psala jsem o tom už na facebooku blogu, ale i tady vám ukážu jakou jsem vybrala látku. Na první pohled mě na unuo zaujala látka s vánočním motivem s tučňáky a vločkami. 

Jako první mě napadlo Lego duplo- rozdělit ho do více dnů. Teď se sbírají body v Albertu, takže sbíráme a už nějaké lego máme koupené. Krabička s jednorožcem je z Lidlu. 


Jako další mě napadly magnetky, Kristýnka si s nimi vyhraje a hází je i do hracího prasátka místo mincí. Tyto magnetky byly v knížce o Krtečkovi, momentálně jsou roztahané po hrací podložce nebo v již zmiňovaném prasátku. Ještě mám knížku s magnetky Malý princ. 


Dále mě napadl nějaký malý maňásek nebo míček 


Oblíbené jsou u nás také gumové hračky do vody, tyto jsou z Pepca 


Bublifuk ať už klasický nebo nějaký s vychytávkou. Kristýnka si s tím vyhraje i bez bublin. U bublifuku pozor, po bublinách můžou zůstat fleky na oblečení. Dobré je oblečení před praním ještě namočit, aby tam ty fleky nezůstaly. 


Když byla Kristýnka malinká koupila jsem v obchodě Wiky malý Krtkův projektor a promítala jí Krtečka na zeď. Teď už si to ráda pouští sama a promítá všude možně po nábytku, po zemi atd. 


Knížky má Kristýnka moc v oblibě a ráda si v nich listuje. Někdy si je prohlížíme spolu a někdy se jen dívám, jak si sama prohlíží a listuje. Knížky nikdy nekousala, takže je má všechny pořád pěkné. Malá čtenářka a milovnice knížek po mamince <3 Horní knížky jsou z Tedi za 20 Kč Doma a V přírodě- mají krásné obrázky a dolní knížky jsem koupila v Lidlu kolem 150 Kč, myslím. 


A jako dobroty mě napadly kapsičky, mandarinky, banány, kiwi, kaki- taková klasika u nás, co má ráda. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)