pondělí 22. listopadu 2021

Tvoření adventního kalendáře

Vítám vás u slibovaného tvoření adventního kalendáře pro Kristýnku. Látku jsem kupovala na unuodesign.cz. Zalíbila se mi na první pohled- tučňáci a vločky byla jasná volba. Jsem z toho vzoru opravdu nadšená. Látka byla rozměrů 80x cca 150 cm a vyšla mi na 50 čtverečků o rozměrech 15 x 16 cm, takže jeden pytlíček je navíc a ten jsem použila jako zkušební při nastavování stroje. 


Na čtverečky jsem si po stranách narýsovala 1cm na švy a tam, kde bude vrch pytlíčku přežehlila okraje, aby mi pak šly jednoduše přehnout. Další víkend jsem si u stroje nachystala spodní a horní nit a ušila zkušební pytlíček. Poté jsem se pustila do šití bočních okrajů a spodní strany u všech čtverečků. Zapravení horních stran jsem si nechala na další dny.  


Špendlíky jsou nejlepší pomocníci 



Červenou nit jsem také objednala na unuodesign.cz a rovnou jsem radši vzala dvě


Na ukázku zkušební pytlíček 



Čtverečky hotové a je potřeba zašpendlit horní část. Na horní části mám naznačené čáry 2x po 1 cm. Přehnu jednou 1cm a potom podruhé, aby to bylo zapravené.  






Nakonec jsem se rozhodla, že horní část napřed udělám stehovkou a pak teprve na šicím stroji, aby se mi to neposunulo 


Stehovkou si je udělám nanečisto a pak teprve na šicím stroji 


Takhle je hotový pytlíček a ještě na něj přijde provázek a číslo z 3D tiskárny. Čísla mi udělal brácha, ale zatím je nemám doma. Ještě mě napadlo, že by na nich mohly být pověšené rolničky. Uvidím, jestli někde nějaké seženu a jak to bude případně vypadat. 


Zkušebně jsem zatím dala takový provázek, ale ještě mám jeden na cestě, tak uvidím, který bude lepší. Pytlíčky pak chci zavěsit na vánočně ozdobené ramínko. 


Konec dopisuji 1. 12. 
Včera jsem k večeru došila všechny pytlíčky, večer jsem na ně dala provázky, rolničky a čísla. Nakonec jsem použila ten provázek, který jsem měla na cestě- šly na něj navléct rolničky a čísla. Ještě jsem přemýšlela, že bych čísla našila, ale navlečené se mi to líbí více. 




Čísla mi tedy brácha udělal na 3D tiskárně. Poslala jsem mu nákres, jak bych je chtěla, pak jsme ještě dořešili detaily a vytiskl mi je. Minulý týden jsem si je vyzvedla. Jsem z nich nadšená. Chtěla jsem je bílou barvou na hnědém podkladu, aby to bylo jako perníčky. Rolničky jsem koupila minulý týden v Kik. 



Večer jsem pak ještě na dřevěné ramínko přivázala šest provázků a na každý vánočně ozdobným kolíčkem připevnila čtyři pytlíčky. Byla jsem s tím spokojená, tak jsem se rovnou pustila do plnění pytlíčků, abych to měla nachystané. 


Dneska dopoledne jsem ještě dozdobila dva kolíčky- nalepila jsem na ně hvězdičky. Spolu s rolničkami jsem minulý týden koupila i 3 sady vánočně ozdobených kolíčků- jednu po 10 se sobíky a dvě po 6 s vločkami a andílky. To mi vyšlo na 22 kolíčků, přišlo mi zbytečné kupovat další sadu, když nějaké  kolíčky doma mám a pár hvězdiček jsem ještě taky našla, co jsem nevyužila na věnce. Jako další mi ještě zbývalo nazdobit ramínko. Měla jsem z toho trochu obavu, ale povedlo a jsem s ním spokojená. 




A co vy děláte adventní kalendáře? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

1 komentář:

  1. Ahojky Mončo, ozvi se mi prosím na mail: rockyrtusa@gmail.com


    Měl bych zájem o televizní programy.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)