čtvrtek 11. listopadu 2021

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knížek z knihovny. Opět se v úvodu vrátím k předešlým úlovkům (najdete zde). O některých knížkách jsem se více rozepsala přímo tam, tak tu zmíním jen ty zbývající. Knížky Kdy? a Nedotýkej se mě- jsem nakonec nepřečetla, i když mě zaujaly, nějak se mi do nich nechtělo. Vrátila jsem je tedy a půjčila si jiné. 


V minulých úlovcích jsem se rozepsala o knížce Zemři, zajímalo mě, co o ní je na databázi a knih a zjistila jsem, že jsou další dva díly. Díl Křič je navazující příběh na román Zemři a díl Zabíjej je volné pokračování těch dvou románů. Hodně mě zaujal popisek na druhém díle- Všechno bylo možná úplně jinak- tak to jsem opravdu zvědavá, co se z toho vyklube.   


A ještě u těchto dílů byla od stejné autorky knížka Vidím tě, tak jsem si ji také půjčila. Myslím si, že se mi taky bude příběh líbit. 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)