středa 3. listopadu 2021

Kosmetické úlovky za měsíc říjen

Vítám vás u kosmetického příspěvku. V minulých kosmetických úlovcích jsem zmiňovala akci v drogerii Rossmann 1+ 1 zdarma na dekorativní kosmetiku. V pondělí, jak začala akce jsme s kamarádkou vyrazily pro naše oblíbené produkty. Já jsem si vzala své oblíbené produkty po dvou kusech a dala je tak po dvojicích i na pokladně. Sama paní prodavačka mi řekla, že by to tak udělala, že to tak dávají každému, aby se akce vyplatila. Jelikož se odečte vždy levnější produkt, tak by to nevyšlo tak výhodně, kdybych dala vše dohromady. Celkem se akce v aplikaci dala využít 5x tedy na 10 produktů. 


Vzala jsem si tedy dva make-upy Catrice v odstínu 010 Light Beige. Tento make-up už používám roky. 


Dochází mi pudr, tak jsem vzala ten stejný, který mám a to Dermacol v odstínu Porcelain 


Od Catrice mi nesmí chybět ani korektory v odstínu 010 Porcelain 


A ještě jsem vzala další mou stálici tužku na obočí od Miss sporty 004 blonde 


Mamce jsem vzala dvě řasenky Miss sporty 


A když jsem byla v dm koupila jsem si odličovač na oči od Nivea, který mi došel 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)