středa 9. března 2022

Albi kouzelné čtení

Vítám vás u dalšího příspěvku :) Jak jsem už psala, Kristýnka si ráda prohlíží knížky a moc ji baví. Napadlo mě tedy, že bych ji na Vánoce objednala Albi kouzelné čtení. Využila jsem akce na eshopu agatinsvet a vybrala sadu s Albi tužkou Pohádkové učení. Zaujala mě i  sada Zvířátka v ZOO, ale ty zrovna neměli. Plus jsem objednala Adventní kalendář- ten využijeme na další Vánoce a Vánoční koledy. 


Albi tužka Kristýnku zaujala a rychle se s ní naučila <3 



V každé knížce je dole vlevo tlačítko pro zapnutí a to se musí načíst tužkou, aby se knížka do ní nahrála. Jinak tam zůstane ta předchozí. Kristýnka si zrovna nedávno sama otevřela knížku a načetla si ji do tužky. 


I když jsem věděla, že Adventní kalendář ještě nevyužijeme, neodolala jsem a taky ho v té akci objednala. Vánoční koledy jsme poslouchali i nějaký čas po Vánocích. 


Před Vánocemi jsem ještě objevila pexeso Veselá zvířátka a objednala ho na alze. Pexeso má u nás největší úspěch. 


Ze strany, kde je zvíře, řekne tužka, co je to za zvíře a něco málo o něm a z růžové strany to dělá zvuk toho zvířete. Je to vážně parádní a Kristýnku to moc baví. Momentálně nejvíc pes, kočka, včely, had, kůň a opice


Na konci ledna byla na Luxoru akce, tak jsem objednala Mořské pohádky a Svět zvířat. Zvířátka v ZOO byla vyprodaná, ale viděla jsem plánované naskladnění na začátek března. Jak byly skladem objednala jsem na Dobrovském, kde jsem využila svoje body za nákupy a knížka mě i s dopravou vyšla na 286,- <3 


K svátku mám pro Kristýnku nachystané Básničky z lesa <3 


Z tužky jsem opravdu nadšená a jsem ráda, že Kristýnku tak brzo zaujala. Těším se jaké další knížky pořídíme. A co vy a Kouzelné čtení? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)